teisipäev, 19. september 2017

Tere Sügis!!!

Juba selleks reedeks on vaja pähe panna toredad mütsid või kübarad! Kuna olen siin uus mõtlesin, et jagan natuke inspiratsiooni. :) Panen siia paar ilusamat ja toredamat mõtet.

Marleen: Minu arust peaks ühel mütsil olema palju värvi ja kujutlusvõimet, kasutage kindlasti pihklakaid (neid saab hiljem süüa).

Katrin: Minu arust peaks mütsil olema kindlasti vahtralehti, pihlakaid, tammetõrusid, kastaneid see peaks olema selline kandmiskõlblik ja sügisene.

Angelika: Mütsil peaks olema lehti, marju, lilli müts peaks olema ilus, korralik ja puhas.

Katarina: Müts peaks olema roheline või pruun seal peaks olema lehti, marju, lilli, jne. Müts peaks olema ilus, korralik ja meenutama sügist.

Õp. Meeli:) :Minu arvates peaks ühel mütsil olema palju, palju, palju sügisande, et ikka aru saaks, et on sügis.

Minu arvates on kõik laused õiged.

Head sügist!

2 kommentaari: